ČEMU GLAMUR, SJAJ I SAVRŠENSTVO?
Činjenica je da smo se dolaskom modernog doba, a
posebno pojavom društvenih mreža svi promijenili. Čini se kao da su mnogi
izgubili identitete. Najveće prokletstvo dvadeset prvog vijeka je što većina
nas želimo da budemo nešto što nismo. Na društvenim mrežama, posebno na
Instagramu, naši život izgledaju savršeno, kao iz bajke ili filma. Svi putuju u
Pariz, Milano, New York, London, Timbuktu, Mbabane... Ljudi piju Sauvignon,
Chardonnay, Chateaubriand... Većina to ne zna ni izgovoriti, a kamoli napisati
ispravno. ...(Moram priznati da sam i ja tražio na Googleu kako se tačno piše
Šatobrijan, jer francuski je ipak veoma komplikovan jezik što se tiče pisanja.
Daleko sam i ja od savršenstva, jebiga).
Zalazi se samo po otmjenim hotelima i restoranima.
Naručuju se provansalske juhe (a ne zna se gdje se nalazi Provansa), Waldorf
salata kao predjelo (a ne zna se ko ju je izmislio), za glavno jelo naručuje se
Cordon blue, a za desert Mille-feuille. Mnogi ne znaju ni što će im konobar
donijeti. Tu nedjelju jedu kao gospoda, a ostalih dvadeset devet dana poste. Nosi
se samo markirana odjeća. Odjelo obavezno mora biti Armanijevo, košulja
Dolce&Gabbana, Gucci kravata, Versaceov šal, Diorov kaiš, Pradine hlače,
Gaultierove cipele i Hugo Boss parfem. Mnogi su zaboravili da su se prije par
godina šetali u kopijama majica Yves Saint Laurent. A djevojke i žene koje se
sada šepure u Cavallijevim štiklama (mnoge ne znaju ni hodati u štiklama, nabadaju i tresu glavama kao da su na techno partyju, a prije nego dođu do diskoteke minimalno dvaput moraju izuti štikle), okače na rame Chanelove i Louis Vuitton
torbice i na sebe navuku haljine iz kolekcije Victoria's Secret, te se
pošpricaju s Naomi Campbell cat deluxe at night i na ruku natakare Paul Hewitt
sat, zaboravile su da su doskora hodale u majicama Celine Dion i točile parfeme
u Bingu za 3 konvertibilne marke. Naravno da su i ovo sve kopije kupljene na
pijaci, second hand shopovima ili na rasprodaji u nekom trećerazrednom butiku,
jer ko od nas može priuštiti samo originalnu robu? Nismo mi celebrityji. Međutim,
ljudi se mnogo umisle u toj falsificiranoj odjeći, pa nosom paraju nebo. Subotom
se obavezno izlazi u kafane koje imaju status diskoteka i loče se do zore. Potroši
se obavezno pola plate na provod, jer ipak je jedan život i treba ga proživjeti
maksimalno, što se kaže „punim plućima“. Obavezno se ponese kutija Marlbora koja je
kupljena još davne 2009. kad je Marbloro bio 3KM, a unutra su motane cigare,
napravljene od najjeftinijeg duhana kupljenog s pijace, naravno.
Na osnovu svega navedenog, može se zaključiti da su
životi sviju nas daleko od savršenstva, pa moram postaviti pitanje čemu taj
lažni glamur, blijedi sjaj i nesavršeno savršenstvo? Prisjetimo se ko smo i šta
smo bili prije pojave društvenih mreža i slikajmo se kada jedemo grah bez mesa
i kolač od pekmeza i marmelade od kajsije, pijemo Super Colu i šljivovicu,
idemo na njivu u čizmama i starom džemperu koji je toliko iznošen da su se počele
pojavljivati rupe na njemu, jer i to je dio naših života i svakodnevice, zar
ne? I to smo mi, i to je dio naših identiteta. Ničiji se život ne sastoji samo
od putovanja, izlazaka u luksuzne restorane i konzumacije skupih jela i pića.
Primjedbe
Objavi komentar